Administrative Assistant
(2 years contract)


 

 

[Your Tasks and Responsibilities]

- Provide diverse administrative support to the management team in a daily work

- Logistics preparation for the internal/external meetings

- Consolidate and prepare the daily PH sales report to PH CDH

- Participate in the company project as necessary

 

 

[Qualifications and Competencies]

- University/College graduate

- 1~2 years of work experience preferred

- Good interpersonal skill and communication skill

- Good English in speaking and writing

- Proficiency with MS Office programs (esp. Excel)

 

 

 





 “신체적 조건과 출신 지역, 혼인여부, 재산, 구직자 직계존비속 및 형제자매의 학력, 직원, 재산과 관련된 정보는 지원서류에 포함하지 마십시오. 단, 바이엘코리아에 재직 중인 가족이 있을 경우, 회사가 공정한 채용을 위한 조치를 취할 수 있도록 입사지원서를 통해 사전에 고지해 주시기 바랍니다.”