Communications Assistant
(2 years contract)
[Job Description]
- Responsible for corporate website management, intranet contents development and management, News monitoring and translation.
- Support senior leadership for corporate PR including CSE project/Corporate branding
- Administration of team(expense, advertising execution etc.) & assistant for Head of Communications
[Qualifications / Requirement]
- Education:
- B.A degree (preferably with a major in communications or related field)
- Experience & knowledge:
- Working experience in PR Agency preferred
- Comprehensive understanding of PR and healthcare industry preferred
- Core competencies:
- Strong collaboration and teamwork skills
- Self-motivated, proactive, positive, mature team-player.
- Good verbal & written communication skill both in Korean & English
[근무조건]
근무 형태: 계약직(2년)
근무 요일/시간: 주 5일(월~금)
근무 지역: 서울 영등포구
급여: 회사내규에 따름
[문의사항]
전화: 02 - 829 - 6511
E-mail: yeonsoo.kim@bayer.com
[기타 안내사항]
- 면접은 서류전형 합격자에 한해 개별통지 합니다
- 국가보훈대상자와 신체장애자는 관련서류 제출시 관계법에 따라 우대합니다
- 남자는 병역필 또는 면제자로 해외출장에 결격사유가 없는 자를 모집합니다
- 제출하신 서류는 일체 반환하지 않습니다.
- 입사지원서 내용에 허위사실이 판명될 경우 입사가 취소될 수 있습니다.
- 신체적 조건과 출신 지역, 혼인 여부, 재산, 구직자 직계존비속 및 형제자매의 학력, 직업, 재산과 관련된 정보는 지원서류에 포함하지 마십시오.
(단, 바이엘코리아에 재직 중인 가족이 있을 경우, 회사가 공정한 채용을 위한 조치를 취할 수 있도록 입사지원서를 통해 사전에 고지해 주시기 바랍니다.)